vineri, 24 octombrie 2014

În tine



- Ai măsurat vreodată îndrăzneala mea
... sau ai crezut că eu nu pot să zâmbesc?
- Mmm!
- Ai văzut vreodată dorinţele mele
... sau ai crezut că eu nu pot să le trăiesc?
-Mnu!
- Ai văzut vreodată zâmbetul meu?

Dacă nu poţi să-mi răspunzi...
Spune-mi măcar ce ai văzut la mine!

... Să-mi zici  ce crezi că simt,
Atunci când vezi în mine un tine!
- Să-mi vorbeşti despre visele mele,
Văzute de tine... prin mine...
Să taci cuvintele pe care vrei să le uiţi...
- Să rosteşti tăcerile care au legătură cu noi...
Şi să spui doar ce te doare, fără să îmi spui că eu.
Îţi provoc uitarea dureri care mă macină!

- Dacă eu aş spune despre tine ceva... aş spune: albastru!
Însă eu tac despre numele meu
Aşa cum tu taci despre tine
Uneori.

- Şi-mi spui că am lipsurile pe care le ai!
Fără să le am, fără să le vezi!
În tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu