vineri, 16 mai 2014

Pace şi război



Se lovesc imperii peste tot în lume
Ca o dimineaţă... de o noapte grea
Şi dacă de mâine n-am să mă mai sperii...
O să vină moartea şi n-o să mă ia.

Lupte seculare intre rău şi bine
Se ascund în mine sau din mine ies
Nu câştiga nimeni şi nimic nu doare
O să vină moartea... tot mai mult, mai des.

Umbre luminate îşi vor linge prada
Când vor înţelege... frica de nimic
Şi o să-şi plângă noaptea stelele uitate...
Şi-o să vină moartea... să mă ia un pic.

Plânsul, nu-mi vorbeşte... râsul e timid
Visu`-înnebuneste peste somnul timp
Doar uitarea, doamna, stă şi mă priveşte
Moartea o să vină şi n-am să-i deschid!

Toată lumea tace... pace şi război
Inima le împacă, spiritul e treaz
Noaptea nunţii cade ca o carapace
Moartea de-o să vină am să fiu viteaz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu