marți, 24 iulie 2018

Descântec

Îmi e noapte de voi...
Și-am să știu să visez!
Îmi e dor de unul din noi.
Am să cred în minuni...
Am să cred până mor,
Și-am să mor liniștit
Într-un crez!

Am să trec nevăzut...
Eu am liniști firești!
Fi-voi cântec de vise durut!
Ochii inimii mint,
Despre noi un trecut,
Te doresc, te iubesc,
Mă iubești!

Peste sufletul meu...
Poți cu tancul să treci!
Peste noi nu vei trece nicicum!
Eu aici, liniștit...
Cu o mie de veci...
Tu cu mii de șenile ,
Poftind...

Sunt ca noaptea ce stă...
Peste noi un  infern!
Vă propun pentru un sfârșit ireal...
-I-ați prezentul din noi!
Recompensa ... și taci!
Noi suntem un zid,
Liber  și tern!

N-am murit până ieri...
-Nu-o vom face nicicând!
Suntem mulți... și tu știi ce știu eu!
Ți-ai dorit să ne-înfrunți...
Ne-am născut să fim munți,
Într-un suflet din Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu