sâmbătă, 18 mai 2019

Fac focuri!



Leo... ți-am spus că focul nu arde putregaiul și nici lemnele nătângi!


În loc de drum bun...
Las steagul în poartă!
N-am timp să vă spun,
Dar steagul îmi poartă...
Un fel de sunt... bun,
Trăiesc și sunt viu!
Fac focul în sobă...
Și focul mi-e fiu!
Azi-noapte pe ceruri...
Tot fumu-mi pierea,
Prin vânturi căzute...
Prin baștina mea.
Prin crângul tăcut,
Cu vis de uimire!
Mă-ntinde visarea și uit
De trăire!
Fac focul în sobă!
Și-n suflet mai ard...
O ultimă rugă..
Din ultimul gard,
Să știe și obștea că încă
N-am zis !
Aminul suprem.... aminul prezis!
Fac focul să vadă...           Tot omul că sunt!
O parte...  murire...  o parte pământ!
Fac focul în cinstea...
Străbunilor mei!                Fac parte din focul ce-l vântură ei!

...Fac focuri!
Să spun...
Fac focuri de vatră...
Să-ți spun că trăiesc,
Încă...  vremea mă iartă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu