marți, 15 octombrie 2013

Moartea somnului...





Mi-am pus mâinile tale peste pieptul meu...
Gol de tine... gol din mine.
Ridic privirea spre tine...
Aşa cum munţii ridică nori peste fruntea lor,
Frunzele înalţă toamna din rugăciuni...
Şi mugurii se gândesc la infinit.
Ce îţi trebuie pentru un somn bun?
O piatră drept pernă...
Şi propria lungime a trupului tău!
Uneori... uit să mă nasc normal...
Şi până să mor nu reuşesc să îmi revin,
Aşa că mor înainte să-mi iau seama!
Mor în plin zbor... cad în plină trăire...
Şi zbor în golul pe care nu l-am trăit.
Iubesc dacă am timp... şi mă îndrăgostesc,
Dacă luna face conjuncţie cu vreo planetă.
Muzica liniştii coboară...
Apa mării se-nalţă cât o prăjină...
Stelele se simt stăpâne peste viaţa lor,
Iar tu crezi că mâinile tale sunt leac de suflet,
Pântecele tale nasc dorinţi,
Zâmbetele mele nasc nume de sfinţi...
Şi mă trezesc viu în ciuda...
Zbaterilor tale.
Am mai murit aşa de fiecare dată,
Am mai postit cuvinte...
Aşa că dacă mor în zori,
Să iei aminte!
Nu eu mor!
Moare ceva din viaţa dinainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu