sâmbătă, 27 iunie 2020

Tu n-ai furat




Tu mi-ai furat din inimă ceva...
Nu simt nimic, dar știu că ai furat.
Lipsește cineva de undeva,
Eu te-am lăsat... eu clar sunt vinovat!

Credeam că sunt un infinit perfect...
Și că în jurul meu se-învârt toți sorii,
Acum curg râuri de nimic defect
Tu m-ai făcut să plâng ca muritorii!

Ai luminat în viața mea trăirea
Un fel de zori ce nu s-au mai născut,
Iar eu trăindu-mi doar nelegiuirea
Am înjurat tot ce credeam că nu-i făcut!

Tu mi-ai luat din suflet... oarece!
Nu știu ce mă doboară fără veste.
Mi-ai smuls din întrebare un... "de ce"?
Ca un sărut cu gura ta de viespe.

Tu n-ai furat nimic... Nici eu n-am luat!
Acum e clar pentru eternitate...
Puteam să fiu eu singur vinovat,
Dar tu mi-ai pus iubirile pe spate!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu