miercuri, 27 martie 2013

Fluture de lampă,






 Ca un fluture de seară...
M-am născut şi eu din pupă,
Şi-am dansat întâia oară...
Cu o lună neîncepută.

Simt şi-acum în mine dansul,
Dar culorile au pierit.
Nu am lună, dar apusul...
E început de nesfârşit.

Aripile-mi pe la margini...
S-au pierdut pe cerul nopţii,
Şi grădinile-n paragini,
Stau vrăjite-n faţa morţii.

Mă gândesc să apară luna...
Să dansez în faţa ei,
Să-i seduc măcar cununa,
Sar din mine... sar scântei!

Vai ce strălucire-n formă...
Văd aici... mult mai aproape,
Şi căldura mă transformă...
Simt că-s cer plutind pe ape.

Mă reped să simt tot valul,
Mă rotesc să simt lumina,
Sunt un zeu, deţin controlul,
Eu sunt fapta, eu sunt vina!

Mă izbesc cu pieptu-n faţă,
Nu simt nicio remuşcare,
Simt ca-n zborul meu e viaţă,
Vreau o nouă întrupare!



M-am temut de-o moarte crudă...
Când nu cunoşteam lumina,
Purtam verde de omidă...
... dacă mor... îmi e totuna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu