sâmbătă, 30 martie 2013

Nou...





Am nouă fire împletite..
Din nouă lumi de lună nouă,
O nouă zi îmi e sortită,
Noua zorire-mi spală rouă.
În cartea mea scriu filă nouă,
Cu dimineţi în ceaţă ascunse...
Şi-mi fac din drum o punte... două,
Să trec nouă zăpezi ne ninse.
Am nouă vieţi să cânt iubirea,
Din toate cele nouăj`nouă,
Să-ţi mângâi ţie risipirea,
Un ceas sau două sau tot nouă.
Când te-am văzut întâia oară...
De nouă ori m-am fâstâcit,
Şi-acum a nu ştiu câta seară,
O nouă stea a răsărit.
Dac-aş putea din începuturi,
Mi-aş înnoi un jurământ,
O nouă lume, dar din fluturi,
Aş zămisli pe-acest pământ.
Ne fie nouă sfânta noapte,
O nouă clipa de beţie...
Şi-n miezul nopţii pe la şapte,
Ne fie ora de trezie.
Ne-ar fi păsat vreodată nouă?
Că nouă-n şapte nu mai intra?
Că doar o inimă sau două...
Se completează... sau din contră?
A noua luna mi se naşte,
Din nouă foi de curcubeu,
Nimic nu-i nou... totul renaşte...
Deşi tot nou va fi mereu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu