luni, 10 iunie 2013

Am băut şi bun şi vin,




Băut-am timp să nu vă mint...
Era venin? Era Absint?
Am dat pe gât o cupă-ntreagă,
Să-mi fie lumea... mică, dragă!

Am stat o vreme-n rugăciune...
Să simt că lumea-i o minune.
Şi după ce am meditat
Nu ştiu ce-a fost adevărat!

Şi-am înţeles aşa deodată,
Că lumea, îmi este trucată,
De adevăruri spuse-n şoaptă,
Sau de minciuni ce-mi sunt drept soartă.

Nici miere,nici ambrozie, nici nectar,
Nu-mi răsunau în piept, ca dar...
Doar o durere prefăcută,
Se-ambiţiona să-mi stea  cucută.

Aşa-am ajuns să beau din cupa mea,
Puţină lacrimă de stea,
Cu gust de miere, lapte sau de vin,
Puţin din lume... şi din dor puţin.

Băut-am cu o sete-ntunecată,
Puţină miere sfântă şi adevărată,
Dar cât am înghiţit până să ştiu...
Ca şi durerea-i bună-ntr-un târziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu