miercuri, 20 noiembrie 2013

Dacă vine iarna...





Dacă iarna vrea să vină...
Eu te rog, pofteşte-o-n casă,
Să mă tulbure pe mine...
Tu, rămâi... aşa... frumoasă...

Domoleşte... numai focul,
N-aş voi să se aşeze...
Lângă noi să-i stea norocul
... de nu vrea, să lumineze...

Dacă vrea să ne-mpresoare...
Cu albastrul ei de vis,
Lasă-i uşa descuiată...
Eu am să rămân închis

S-o aşezi în cap de masă...
Ca pe-un oaspete de seamă,
Dă-i din vinul bun şi negru...
Şi-nainte... dă-i şi-o zeama.

Spune-i să îşi amintească...
De tot anul ce-a trecut,
Şi să plece în tăcere...
Nu-i sfârşit făr` de-nceput

Să-i asculţi cuvântul rece...
Care dă poveţe-n scris,
Mie dă-mi un ceai că-mi trece...
Somnul bun... în somnul vis.

Dacă vezi că îmi răceşte...
Ochii care-s muţi de tine,
S-o cinsteşti precum voieşte...
Mie... o să-mi fie bine.

Şi-aş mai vrea să-ţi fie bine...
Să nu uiţi că te-am iubit,
Iarna asta... mie-mi vine,
Ca un viscol nesfârşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu