luni, 25 noiembrie 2013

Şi luna zâmbeşte...








Şi luna zâmbeşte... când chipu-i dispare,
Se stinge-n tăcere se-ascunde şi moare.
Nu cade... de-un nor risipit în neant...
Cum nu moare singur... niciun elefant.

E doar o tăcută... rostire a firii...
Când pleca lumina... când...” vin musafirii”,
Se cade să ştim... că-ntunericii mici...
Sunt parte din ceruri... nu sunt doar aici!

Ei fac o prinsoare cu tot ce-i pierdut...
Şi stoarsă li-i lumea... de timp, de-nceput,
Apar când ombunul se-nchină tăcut...
Şi simte că-i parte... de huma şi lut.

Când omul se simte, suflat de Cel Sfânt...
Răstoarnă şi brazdă... căscată-n pământ.
Aruncă din soare... tot ce e nimic...
Şi faţa de lună-i... zâmbeşte... peltic...

Se simte-ntr-un fel... puţin... adulată...
Şi luna mea râde... se bucură toată,
Aruncă spre mine lumina ei blândă...
Şi ştiu că magia-i la mine-o s-ajungă.

... şi luna zâmbeşte... când chipu-i dispare...
Îşi caută zbor... îşi caută mare...
Dar eu am s-o prind într-o simplă visare...
Şi luna-mi zâmbeşte... şi visul mi-e mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu