sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Odinioară...





 Mi-a-ngheţat în minte soro,
Calul, puşca... din Marlboro...
Şi deşertul de sub ei,
Scânteind ca roşii... piei.

Ca o umbră de apus...
S-au urcat la cer... s-au dus,
El cu masca lui de fier...
Calul... nechezând a ger.

Într-o cale de drum bun,
S-au pierdut-trecut... de-acum,
Ei şi ale mele vise,
Călcând peste lumi deschise.

... şi de-atunci, îi vreau napoi,
Ochii-s trişti, ochii-mi sunt goi...
Pantalonii... nu-mi sunt scurţi..
Ca acei purtaţi prin munţi

Şi n-am vreme şi n-am timp...
De soldaţii mei de plumb
Sau de mingea jupuită...
Care nu stătea o clipă.

Dimineaţa, prânz şi seară,
Cum era odinioară...
Când uitam ce-nseamnă timpul,
Noi trezeam cândva Olimpul.

Noi făceam cândva din seară...
Soare mândru să răsară,
Într-o margine de vară...
C-un foc mic... şi cu-o chitară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu