vineri, 10 ianuarie 2014

Mi-e dor...




Mi-e dor de-un ger...
De noapte-ntunecoasă,
De şoapte ce se nasc răpuse,
Când la-ndemână n-am vreo moarte...
Şi nici cuvintele nespuse...

Mi-e dor să ningă cu speranţe,
În lumi ce se scufundă-n somn,
Cum toată omenirea asta...
Se-aşteaptă... să îi vină-o taină
Sau s-o salveze vreun alt domn.

Mi-e dor să-ngheţe doar lumina,
În universuri separate...
Şi-n urma lor să-atârne vina...
Celor ce-au râs pe săturate,
De cele spuse-n vremuri îngheţate.

Mi-e dor să curgă nemişcarea...
Peste pământuri... peste noi,
Poate aşa va curge marea...
Între corăbii... pe noroi,
Cuvinte şterse-n ritm de doi.

Mi-e dor de vântul iernii tale...
Ce se aşează în rafale,
Între pustia minţii mele,
Cu zbateri lungi şi inegale...
În nebunia mea cu jale.

Mi-e dor!
Cătălin Codru




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu