miercuri, 9 aprilie 2014

Spune-i...


Spune-i lumii că-i păcat!
Să uiţi tot ce-ai învăţat
Când... cu zările senine
Învăţai cântări divine!

Spune-i lumii că-i păcat!
Să stai cu capul plecat...
Şi în zările haine...
Să te rogi în limbi streine!

Spune-i lumii că-i păcat!
Să uiţi de unde-ai plecat,
Cine-i mumă pentru tine...
Când gând bun în minte-ţi vine!

Spune-i lumii că-i păcat...
Să îţi laşi ceriul furat,
`nalt albastru se cuvine,
Dacă dor din tine vine!

Spune-i lumii cine suntem!
Când în inimă ne umplem...
De iubiri, de dor, de drag
Spune-i lumii că sunt steag!

Cum au fost ai mei strămoşi,
Drepţi şi buni şi cuviincioşi,
Lup viteaz lângă catarg...
Şarpe! Dacă ochii-mi ard!

Spune-le să ştie bine!
Că e ţara mea şi mâine!
Că n-am vreme deîmpărţit...
Din pământul meu iubit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu