joi, 5 februarie 2015

Întâi credeam că ştiu!




- Mi-a crescut o aripă, atunci,
Din coaste... deasupra mâinii stângi.
Albă era dacă o priveai de departe
Şi mare era, dacă nu te uitai la ea.
Era o vreme când vânam vise
Şi le povesteam, pentru că nimeni
Nu bănuia că sunt ale mele.
Tot cam pe-atunci culegeam stele sângerii
Şi le puneam deoparte
 în sân le ţineam.
Cu o aripă nu puteam zbura
Şi mi-am zis că e un soi de pedeapsă
Un semn, ca un fel de aripa,
 Îmi era umărul drept
Stătea să bată zvâcnind că o inimă
Îndreptăţită să iubească.
Oamenii râdeau de semnul aripii...
Şi tu ai râs, strigai şi te minunai.
O durere mută îmi orbea
Faţa coastelor mâinii stângi
Ars îmi era pieptul cu urme sângerii
Şi stele îmi erau visele...
 Pe care nu le mai puteam atinge.
Aripă era, dacă nu o priveai
Albă era... dacă o simţeai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu