joi, 17 ianuarie 2013

Dacă ai veni..

Când te-oi vedea venind din apă,
Mi-oi face mâna dreaptă pleoapă
Din vârful degetelor tale
Mi-aş face, lacrimi din migdale.

Cu mâna stângă m-aş plimba prin părul tău,
S-aduc în mine tot parfumul tău
În cercul meu, te-aş desena pe tine,
Cu două vorbe... poate mai puţine.

Şi daca-aş şti, că ai să vii pe apă,
M-aş face strigăt înspre lumea toată,
Aş umple toate cănile cu vin,
Doar să te sorb din ochi puţin.

M-aş arunca spre tine, ca un vis,
Şi te-aş aduce-n sufletu-mi deschis,
Şi ţi-aş cânta culori de mii de ori,
Din pieptul meu... în pieptul tău fiori.

Dacă-ai veni spre mine ca o apă,
Mi-aş depărta din braţe lumea toată,
Te-aş săruta si n-aş mai fi demult,
Doar să te port pe braţe cât mai mult.

Să nu-mi mai pleci, vreodată vinovată,
Fugind cu dragostea mea toată,
Aşa aş vrea să ştii dacă-ai veni,
Tu marea mea, iubita mea, să ştii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu