joi, 17 ianuarie 2013

Și ochii tăi..



Şi ochii tăi zâmbeau senini,
În umbra dimineţii,
Cântau cocoşii presimţind...
Doar valurile rupte ale ceţii.
Miros de pâine caldă şi cafea,
Cu leneveala dulce...
Aşa e dimineaţa mea,
Şi cântecul tău dulce.
Şi ochii tăi cântau poveşti...
Şi se uitau la mine...
Eu mă gândeam că tu nu eşti,
Frumoasă pentru tine.
Că te-am creat, dintr-o visare...
Trăind o noapte fermecată,
Un gând secret, ce l-am avut...
Dorind, iubire-adevărată.
Şi te-am dorit... şi te-am avut...
Şi mi-ai păşit în cale...
Cu ochii tăi... spunând poveşti,
Cu gândurile tale...
Cu ochii tăi strălucitori...
Cu inimă deschisă,
Te-am cunoscut, când nu credeam,
Povestea, asta scrisă...
De-îndragostiţi, ce au trăit...
Iubire-adevărată...
Şi au murit pentr-un cuvânt,
De dragoste curată...
Aşa şi eu sunt mort acum...
Dacă de dimineaţă,
N-am să mă-mbăt cu ochii tăi...
În scurtă asta viaţă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu