joi, 6 martie 2014

Istornicilor mei...



Vă invit să spuneţi lumii,
Tot ce lumea nu doreşte...
Cum se nasc pe lume hunii...
Şi cine îi păstoreşte!

Vă provoc să fiţi corecţi,
Dacă ştiţi ceva din fapte...
Cum mi-au fost străbunii drepţi...
Şi s-au preschimbat... de-o noapte.

Cum s-a întâmplat deodată,
Să mă-mpiedic de smintiţi?
Când în stiprea-mi niciodată...
N-am avut aşa tâmpiţi.

Ce nebuni îmi fac reproşuri?
Când în ţara mea strig “Ave”...
Ei atârna zdrenţe tulburi,
Cu însemnele scârbave?

Cui să dau eu socoteală...
De dorinţa mea de veacuri?
Când văd clevetiri... urzeală...
Şi în ţara mea atacuri?

Am votat mereu românii...
Şi tot unguri fac vreo lege.
Să-i gonim pe toţi nebunii,
Viaţa înainte merge!

Când istoria e curvă...
Cei ce cred năravul ei...
Ori se fac... că nu observă...
Ori sunt doar codoşi şi ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu