joi, 11 aprilie 2013

Un rol,






Şi azi se joacă piesa în care sunt un rol,
Ca ultimă pedeapsă... ascunsă-n mi bemol,
În jur se miră lumea de atâtea grozăvii...
Şi aştept să vină-n public: femei, bătrâni, copii.

Ne dăm toţi în spectacol şi retrăim pe rând,
Emoţii sentimente pierdute de curând,
Pe scena vieţii noastre sunt roluri mii şi mii...
Şi aştept să vină-n public: femei, bătrâni, copii.

"Divina comedie" e transformată-n dramă,
De un copil cuminte... când viaţa-i se destramă,
Din piepturi de uimire... se nasc şi nebunii...
De ce-ar veni în public: femei, bătrâni copii?

Decorul se tot schimbă, dar piesa e aceeaşi,
Toţi curajoşi în public... pe scenă sunt bieţi laşi,
Îşi schimbă măşti costume... sunt plini de bucurii,
Tot publicul e-o lume: femei, bătrâni, copii.

Când nu-ţi convine rolul... eşti gata să te baţi,
Îţi pierzi întâi controlul.. şi muşti din cei curaţi,
Un ucigaş plătit... în scena dacă-ai fii...
Ai căsăpi o lume: femei, bătrâni, copii.

Din simplu figurant... poţi deveni erou,
Dacă respecţi regalul... şi tot ce-i în platou,
Dacă prezenţa ta aduce bucurii...
Te va iubi o lume: femei, bătrâni, copii.

Mai am o stagiune... şi-am să dispar şi eu,
Cu inima-n emoţii cu sufletul prea greu,
Mă-ntreb dacă pe tine, am să te-aştept să vii...
Şi circ să fie-n public: femei, bătrâni, copii.



Un comentariu:

  1. SUBLIM!!!! o lacrima sta atarnata la coltul ochilor gandind la femei, batrani, copii...

    RăspundețiȘtergere