marți, 4 februarie 2014

Clopotare...




Clopotare... cum ţi-e voia,
Să-i spui lumii că-i păcat?
De vreun suflet dat uitării...
Fără vină... fără dat?

Ai vreo vorbă de-ntristare?
Sau nu-i vreme de anunţat...
Să-mi vesteşti vreo sărbătoare,
Dacă-i slujbă sau de-i sfat.

Clopotare... dă-mi o veste!
Vreau să ştiu că nu sunt singur,
Când îmi moare mie lumea...
Şi se-aşează... rânduri... rânduri...

Ai vreun semn ce schimbă cheia,
Din iertarea unui neam?
Cum ştiau prea înţelepţii...
Schimb curat... cu-n vot de blam?

Clopotare, bate semne!
Să se-audă între oameni,
Că trăim vremuri nedemne...
Culegi vânt când sfadă sameni!

Marea -şi leagănă durerea...
Dară tu bătrân poznaş?
Ai în gât lacrimi ca fierea...
Şi tot baţi... şi nu ne laşi!

Cloptare, dă-mi lumina...
Dacă am să mor şi eu...
Poate-n două sau trei zile...
O să-nvie versul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu